Dagarna blir kortare och nätterna är frostbitna, i december är det dags för årets julmarknad i S:t Larsparken i Linköping.

Lördagen den 1:e december klockan 10 – 15 har S:t Lars scoutkår sin årliga julmarknad i S:t Larsparken i Linköping.

Kåren säljer hembakat, lotter och hantverk som kårens medlemmar har gjort. Förutom detta så säljer vi grillat korv, varm glögg.

I den interaktiva kartan nedan kan man se vad det finns för olika marknadsstånd.

Vi hoppas att det blir en toppen lördag där många besöker oss. Pengarna från all försäljning går dels till välgörenhet och dels till att bedriva vår scoutverksamhet.

Vi ses den 1:e!

Vill du hjälpa till eller har några övriga frågor kontakta i så fall Bo Skoglund nedan.[personbox namn=”bo-skoglund”]